חיפוש מוצרים:

ריצופים – פתרונות איכות ויוקרה לשיפוץ ועיצוב הבית תחת גג אחד

אולם התצוגה הענק של ריצופים הוא חוויה מעוררת חושים לכל מי שאוהב לראות ולגעת בעולם העשיר והצבעוני של עיצוב ושיפוץ הבית.  ריצופים היא חברה ותיקה הפועלת בתחום חומרי גימור יוקרתיים, ריצוף, קרמיקה, חדרי אמבטיה וכלים סניטריים ממיטב המותגים המובילים בעולם.

אולם התצוגה נפרס על שטח ענק של יותר מ 1000 מטרים רבועים ומסודר בצורה נוחה וידידותית.

השיטוט בו מעורר תיאבון ופותח את העיניים לעיצובים וחומרי גלם מכל הסגנונות והכל בקו עיצובי יוקרתי ורמת גימור גבוהה.  ריכוז כל המוצרים תחת גג אחד גם תעשה לנו את החיים קלים מאוד, כך שנוכל להזמין הכל בנקודה אחת ולחסוך התרוצצויות רבות. הצוות המקצועי של המקום שירותי מאוד ובעל ידע רב. אנשי המקום שמחים לחלוק את הידע ועוזרים רבות הן בבחירת החומרים והן בגיבוש החזון והתוכנית העיצובית.

 

25 שנה של מקצוענות בתחום עיצוב ושיפוץ הבית

א.ס ריצופים הוקמה בשנת 1987 על ידי האחים סרור שמחזיקה גם במרכז הגבס, חברה המתמחה בעבודות בנייה ושיפוץ כך שאת הידע והניסיון שלהם בעולם עיצוב הבית הם הביאו ממש מהשטח עצמו.

הניסיון העשיר שצברו ועדיין ממשיך להצטבר כל הזמן בשטח והשימוש במגוון סוגי חומרים ויצרני פתרונות בנייה מוביל לסינרגיה מושלמת בין אולם המכירה לבין ניסיון מעשי ושימושי אשר מתגלגל כולו ללקוח בדמות ייעוץ מקצועי אמיתי וכן שנובע מידע אמיתי ומעשי ולא רק תיאורטי.

לקנות מחברה שיודעת איך הדברים נראים ועובדים באמת בשטח זו חוויה אחרת ומדויקת הרבה יותר.

מגוון תחומים שמכסה את כל צרכי הבית

אולם התצוגה של ריצופים דואג לכסות את כל התחומים החשובים בעיצוב הבית שלכם. תוכלו למצוא אצלנו החל מחדרי אמבטיות, מקלחונים, קרמיקה וריצופים, כל סוגי הכיורים ודרך דלתות פנים מעוצבות ממיטב המותגים המובילים, בריקים במגוון עיצובים ומידות, ברזים יוקרתיים, אבני חיפוי מכל הסוגים ובמיוחד מגרניט פורצלן.

סידרנו את המחלקות בצורה נוחה מאוד לעין המאפשרת מגע ישיר עם החומרים והמוצרים השונים כך שתוכלו ממש לדמיין איך הם יראו אצלכם בבית, לחוש ולבדוק אם אתם מתחברים.  החזון שלנו הוא לתת מענה איכותי לחומרי יוקרה ברמות גימור הגבוהה ביותר יחד עם התאמה אישית של המרכיבים השונים ליצירת הרמוניה שלמה ומקיפה לקו סגנוני אחיד המתאים לכל בית והרוח העיצובית שלו.

 פתרון מקיף וכולל במקום אחד משלב קניית החומרים ועד לעבודות השיפוץ עצמן

הניסיון שלנו בפרויקטים מא' ועד ת' בשיפוץ ועיצוב בתים הביא אותנו לרכז עבורכם את כל אשר תצטרכו תחת קורת גג אחת. אנחנו עושים כל מאמץ כדי לחסוך לכם התרוצציות מיותרות ודואגים שתוכלו לצאת מאיתנו כשיש לכם את כל אשר תצטרכו לעיצוב בית החלומות שלכם מהפרט הקטן ביותר ועד האחרון.

הצוות המקצועי שלנו לא ינסה למכור לכם אלא יקשיב לכם בסבלנות ויעשה כל מאמץ כדי לסייע לכם לגבש את החזון העיצובי שלכם ולהתאים את המוצרים השונים זה לזה. אנחנו חיים ונושמים לקוחות נאמנים וחוזרים, זהו ערך עליון אצלנו בריצופים ולכן נעשה כל מאמץ על מנת שתהיו הכי שלמים שניתן מכל רכישה שתבצעו אצלנו.  אנחנו מאמינים שאתם בסופו של דבר השגרירים שלנו שם בחוץ.

אנחנו מקפידים על פרטים קטנים כגדולים ולכן תמצאו אצלנו רק איכות, אנחנו לא מעגלים פינות בשום תחום.

בנוסף נשמח להעניק לכם שירות בתחום הבינוי עצמו ולהעניק לכם מאנשי המקצוע שלנו בתחום הבניה והשיפוצים לביצוע כל עבודות הבינוי הנדרשות.
מאצלנו תוכלו לצאת עם פתרון אחד מקיף וכולל משלב החומרים עצמם ועד התקנתם אצלכם בבית.