חיפוש מוצרים:

תכנון ריהוט משרדי

ריהוט משרדי

תכנון המשרד יכול להתבצע באופן חופשי, או על בסיס אדריכלות מוכנה שמתווית במתחם לשכירות, לרוב בבנייני משרדים גדולים המוחזקים בידי חברות תחזוקה בערים הגדולות. לאחר הסדרת שלב זה, מגיעה העת שהיא כולה שלכם: בחירת ריהוט משרדי. נשאלת השאלה כיצד לבחור אותו ומה עליכם לעשות בכדי להבטיח את התאמתו לעבודתכם? במאמר שלפניכם נשיב עליה ונכווין אתכם כיצד מומלץ להסדיר את פריטי הריהוט המשרדיים שלכם במלואם.

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי רוכשים אך ורק בחנות ריהוט משרדי

פעמים רבות יצא לנו לראות כי יש מי שבוחר את הריהוט המשרדי שלו באופן שרירותי מחנויות רהיטים בסיסיות יותר מאלו המשרדיות. במקרים רבים זה עלול לסכן את העובדים ולהביא לתאונות עבודה. ראינו חברות ובהן כסאות פלסטיק דקים משמשים כתחנות עבודה למזכירה או לעובדי המחשב, או שציוד כבד שנוצר בייצור מאוחסן על מדפים לחדרי ילדים המיועדים לספרים וניירת. אלו תהליכים לא טובים, שעלולים לסכן משמעותית גם את המשרד וגם את מי שעובד בו. ריהוט למשרד רוכשים אך ורק בחנות ריהוט משרדי ובכך מבטיחים שימוש תקני, בטוח ופורה בכל תשתיות הריהוט.

בחירת העיצוב עבור הריהוט המשרדי

מומלץ לבחור ריהוט משרדי על סמך עיצוב מתוכנן המתכתב עם העיצוב של החדרים הפנימיים. התייעצו במידה רבה עם האדריכל שלכם, או עם מתכנן המשרד מטעם בניין התחזוקה. ניתן לבדוק אצל השכנים שלכם באותו בניין ולהתחקות אחר תהליכים עיצוביים שהם עברו. ההמלצה שלנו היא להתוות משרד מודרני על בסיס צבעים כמו לבן, שחור וגוונים בהירים, עבור משרד שהקירות והפרזול שלו נראים כך, ומשרד בסגנון אותנטי על בסיס צבעי עץ אם התשתיות שלו התגבשו בדרך זו. קיר בצבע שמנת במקום לבן מושלם יכול להעיד על התאמה אפשרית לעיצוב עץ אותנטי.

אל תשכחו שחדרי המשרד מוגבלים בגודלם וזה לא רק עניין של מידות

פעמים רבות אתם תמצאו פריט ריהוט משרדי שמתאים במידות שלו לקירות המבוקשים אבל שבועות או חודשים אחרי ההצבה אתם תתחרטו שרכשתם אותו. תהיה לכם תחושת בטן שמשהו לא מסתדר בחלל המשרדי עם אותו רהיט. התשובה לכך נקראת פרספקטיבה מרחבית. אם החדר ממש קטן, והממד הקטן ביותר שלו הוא האורך, מדובר על חדר צר דמוי פרוזדור. הצבת שידה עבה עם ידיות גדולות תיראה מאד מגושמת במרחב שכזה. מנגד, אם מדובר על חדר ענק כמו אולם ישיבות או לובי המשרד, והחלטתם להציב שם ארונית קטנה לניירת במקום עמדת תיוק בולטת ובנויה לתלפיות – תורגש ההשפעה החסרה של הרהיט הראשון.

התבססות על תקנים ארגונומיים – בחירה מקצועית וחכמה

כסא מחשב הוא כסא עם בסיס מחומש ו- 5 גלגלים לא בכדי, אלא כי ישנו הגיון בכך. כסא שכזה ניתן לנעול, לשלוט לו בגובה, לשלוט במשענת והוא גם מתנועע על גלגליו ומאפשר לעובד את התנועה שהוא כל כך זקוק לה אחרי שעות של ישיבה ממושכת. שולחן משרדי אינו מכיל חורים אחוריים כאקט עיצובי, אלא כחלק מהפרקטיקה. החורים משמשים להשחלת כבלים של מחשב או חוות שרתים ובכך מונעים את התפזרותם ברחבי הרצפה. רכישת פריטי ריהוט משרדי על פי תקנים ידועים מראש היא החכמה והמקצועית ביותר. היוועצו עם מומחי מכירת ריהוט משרדי בהתאם.