חיפוש מוצרים:

טלמרקטינג

איך טלמרקטינג משדרג את העסק?

הפיכת מתעניינים ללקוחות היא אתגר מורכב. למעשה, הובלת אדם מהבעת עניין לרכישת מוצר או שירות היא אמנות של ממש. גם אם לעסק אין את המשאבים לעשות זאת נכון, יש פתרון: טלמרקטינג. וליתר דיוק, חברה שזו המומחיות שלה ושמיישמת תהליך עבודה חכם

ללקוחות כיום, בכל תחום, יש רף ציפיות גבוה מאוד. בנוסף, הם מוצפים בהצעות רבות, ומתאפיינים בספקנות ואפילו בחשדנות. הדרך להשלמת עסקה כוללת שלל מכשולים, ולכן חשוב לבנות אסטרטגיית שיווק מדויקת. שירות טלמרקטינג מקצועי הוא מרכיב מתבקש באסטרטגיה כזו. למעשה, עבור לא מעט עסקים, שירות זה הוא ההבדל בין דשדוש לבין שגשוג. בהתאם מדובר בהשקעה חכמה במיוחד.

מניעת בזבוז משאבים

אחת התופעות המתסכלות ביותר, ובאופן מפתיע גם אחת הנפוצות ביותר, היא בזבוז משאבים משמעותיים במסגרת השיווק. יש עסקים שמשקיעים בפרסום, למשל בקידום ממומן בגוגל או בפייסבוק, או בקידום אורגני של האתר, אבל לא חוזרים בזמן לפניות של לקוחות פוטנציאליים.

בדרך כלל הסיבה היא מחסור בזמן, ובפרט כשאין אדם שזה התפקיד הספציפי שלו בעסק. בהקשר זה חשוב להדגיש שאנחנו חיים בעידן של סיפוקים מידיים. אדם שמשאיר פרטים באתר או בטופס צור קשר בדף נחיתה מצפה לתגובה מהירה. אם לא תהיה כזו, הוא יעבור למתחרים או שיוותר על המוצר / שירות.

התוצאה של אי יצירת קשר תוך זמן קצר היא הרבה לידים אבל מעט מאוד מכירות. כלומר, משאבים יקרי ערך שבוזבזו לשווא. בנוסף, עסק שלא חוזר לפניות סובל ממיתוג בעייתי, כך שהנזק כפול ומכופל.

מניעת יחס המרה נמוך

בעיה נוספת שמונעת מעסקים רבים לממש את הפוטנציאל שלהם היא שיחות מכירה לא אפקטיביות מספיק. הלקוחות בימינו כאמור חשדנים וגם יכולים לבחור בין שלל אופציות, כך שקשה מאוד למכור להם. גם כשהמוצר או השירות איכותיים והמחירים תחרותיים, הקושי עדיין משמעותי. על-מנת לצלוח את המכשול הזה, נדרש ניסיון. בחברה שמספקת שירותי טלמרקטינג עובדים מן הסתם נציגי מכירות מיומנים, שגם עברו הכשרה יסודית וגם רכשו ניסיון שמתורגם ליכולות שכנוע.

בנוסף, חברת טלמרקטינג אמונה על בניית תסריט שיחה שיוביל לתוצאה הרצויה. כל תסריט כזה מותאם למוצרים ולשירותים הספציפיים אותם רוצים לשווק, וכולל גם מענה מדויק לכל התנגדות צפויה. מעבר לכך, השיחות מנותחות וניתן לדייק אותן ולהפוך אותן לעוד יותר אפקטיביות תוך כדי התהליך. בדרך זו מגיעים ליחס המרה גבוה, ומאגר הלקוחות מתרחב.

עסקים קטנים שהופכים לגדולים

עבור עסק קטן, כל הוצאה היא צעד שחייב להישקל היטב. גם רכישת שירותי טלמרקטינג כרוכה כמובן בהשקעה, ולכן במקרים רבים ישנה התלבטות. כדאי לקחת בחשבון שהתועלת של קמפיין מוצלח עשויה להיות ארוכת טווח. כשלקוח חדש קונה מוצר או מזמין שירות, נוצר פוטנציאל למכירות נוספות בעתיד. בחלק מהמקרים הלקוח יחזור להזמין את אותו שירות, יקנה שוב את אותו מוצר (אם מדובר במוצר מתכלה), והוא עשוי לנסות גם מוצרים אחרים של העסק. לקוח מרוצה הוא גם הפרסומת הטובה ביותר לכל עסק, ובהתאם שירות טלמרקטינג מקצועי ויעיל עשוי להיות קרש קפיצה לצמיחה משמעותית. יש לא מעט עסקים קטנים שהפכו לגדולים בעקבות השקעה בשירות הזה, כך שהוא מומלץ בחום לכל בל או בעלת עסק שמאמינים בעצמם.