חיפוש מוצרים:

קידום עסקים בגוגל

מה זה קידום עסקים בגוגל? נתחיל מזה, שזה עולם שיווקי בפני עצמו, המוכיח יותר ויותר כיעיל מאוד ובעלויות קטנות יחסית לשאר הפלטפורמות הקיימות בעולם הדיגיטל.

בוסט מדיה קידום אורגני בגוגל

ישנן מספר אפשרויות קידום בגוגל "קידום אורגני" "קידום ממומן" קידום ממומן כשמו הוא, עלות הפרסום והשיווק בתשלום מידי לגוגל על כל הקלקה על הפרסום של בית העסק.

פרסום ממומן, יתרונות

1. הפרסום מוצג מיד עם העלאתו לאוויר ומיד מתחיל לספק לידים לבית העסק המפרסם.
2. ניתן לפרסם את המוצר במקומות רבים כדי להגיע לכמה שיותר קהלים רלוונטיים בתחום המפרסם.
3. לשלוט בכל פעולה המבוצעת לצורך הפרסום.
4. קבלת נתונים מדויקים על תוצאות הפרסום והשיווק ביחס לתקציב המושקע, במידה והחברה המשווקת הינה חברת שיווק עם ניסיון וידע בנושא, עסקים המעוניינים להגדיל את המחזור העסקי שלהם מידי, זהו פרסום מצוין

"קידום אורגני" חשיפתו לוקחת זמן, אך ללא ספק זהו חיסכון בכסף לאורך זמן

העלות היא בדרך כלל חודשית קבועה ומותאמת לתקציב המפרסם, קידום אורגני איכותי על ידי איש מקצוע יחשוף את את אתר המפרסם ואת הביטויים הרצויים לעמודים ראשונים בגוגל (חשוב לציין, תהליך זה לוקח זמן וצריך סבלנות), אך ללא ספק זוהי השקעה מעולה לטווח ארוך ומוזילה משמעותית את עלויות השיווק של המפרסם.

יחד עם זאת המפרסם זוכה לחשיפה גדולה (לאורך הזמן) על ידי שיטות פרסום כתבות המספרות על תחום המפרסם, אופטימיזציה לאתר ועוד פעולות רבות המציגות את אתר הלקוח כאתר מוביל בתחומו, בדרך כלל כל הפעילות כלולה בעלות החודשית המסוכמת עם הלקוח מראש.

חשוב לציין במקרים רבים ניתן להשקיע תקציב חודשי גדול יותר על מנת לחשוף את האתר לכמה שיותר מקומות הממליצים על אתר המפרסם.

חשיפה זו עולה לא מעט ולכן בדרך כלל מחליטים על תקציב מסוים מראש ואתו פועלים, בדרך כלל ככל שהתקציב גדול יותר, זמן הקידום והופעת האתר והביטויים המקודמים בגוגל יוצגו מהר יותר.

חשוב לציין, רוב בתי העסקים משתמשים בשתי שיטות הפרסום בו זמנית, עד שהקידום האורגני מגיע לחשיפה רחבה ומכניס גולשים רבים ואיכותיים לאתר, בשלב זה, מתחילים להקטין תקציב בקידום הממומן בצורה משמעתית, עדין מקבלים תוצאות טובות בעלויות נמוכות.

ובכך מגיעים לאיזון תקציבי וחשיפה שיווקית משולבת אורגני ומומן יחד המספקת פרסום מרבי בתקציבים זולים יחסית לתחום השיווק והפרסום, עם תוצאות מדהימות.

אחת החברות המובילות בתחום הפרסום והשיווק היא בוסט מדיה בע"מ לחצו קידום אתרים בגוגל