חיפוש מוצרים:

ארונות מעוצבים לחדר שינה

ארונות מעוצבים לחדר שינה

ארונות מעוצבים לחדר שינה צריכים לספק פונקציונאליות מרבית וניצול מקסימלי של השטח, נוחות ושימוש קל ובטוח לצד יופי ואסתטיקה. לרוב הם מהווים פתרון מושלם עבור כל חלל, על אחת כמה וכמה בחדרי השינה בהם נדרש פעמים רבות חסכון במקום. רכישה מוצלחת של ארונות לחדר שינה טומנת בחובה פרקטיות גבוהה לצד עיצוב מנצח מבחינתכם התואם לשאר רהיטי החדר באופן מושלם.

נוחות, אסתטיקה ופרקטיקה בשימוש

חברת סליידור, בעלת מוניטין רב של למעלה מ- 30 שנים בתחום, רואים לנגד עינם בראש ובראשונה את ההתאמה לצרכיו ודרישותיו של הלקוח מבחינה פרקטית ואסתטית כאחד. אנו מציעים מגוון רחב של ארונות מעוצבים לחדר שינה בשלל עיצובים, צבעים וטקסטורות ובשילוב חומרים, עץ, זכוכית ועוד. חברת סליידור מתמחה בתכנון מקצועי של ארונות בהתאמה אישית. ניתן להתאים את מידות הארון לנישה שבקיר, כמו גם נוחות שליפה פתיחה וסגירה, חלוקת תאים פנימית, תוספת מראה, שילוב מסך טלוויזיה בארון והכל בעיצוב כללי המותאם לטעמו של הלקוח.


הפטנט הייחודי של ארונות סליידור לשימוש בטוח ונעים

לצד איכות בלתי מתפשרת של חומרי גלם מהשורה הראשונה תקבלו גם ארונות מעוצבים לחדר שינה הכוללים פטנט ייחודי בלעדי לחברת סליידור. מנגנון מיוחד Slide  Easy  המונע חדירת אבק ולכלוך, ומאפשר פתיחה חלקה ונעימה בכל פעם מחדש באמצעות שלושת האלמנטים הבאים:

  • בולמי טריקה לאיטום באופן הרמטי
  • מברשות ייחודיות למניעת כניסת אבק ולכלוך
  • גלגלי דלתות הפועלים באמצעות מיסבים לינאריים המאפשרים הנעה חלקה של דלתות בכל משקל בצורה מיטבית.

פיתוחים ייחודיים אלה יספקו לכם ארון חזק ויציב ללא שחיקה ובלאי האופייניים לארונות בדרך כלל, וכמובן, שומר על איכות התכולה שבו לאורך זמן. יתרון נוסף לפטנט הייחודי שלנו הוא מידת ההתאמה של ארונות אלה לסובלים מאלרגיה, שכן באמצעות פטנט זה נמנעת כניסת אבק לתוכם באופן משמעותי ביותר.

ארונות סליידור – לחדר השינה שלכם מגיע הטוב ביותר

חברת סליידור מעניקה אחריות של עד 10 שנים, בהתאם לסוג הארון, כך שאתם מקבלים ארונות מעוצבים ברמה גבוהה מאוד, חזקים ועמידים לאורך שנים.

השימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר, עליהם אנו מקפידים בחברת סליידור, מבטיחים לכם במידת הצורך בהמשך בעת מעבר דירה או הזזת הארון לחלל אחר בבית, פירוק והרכבה מבלי לפגום באיכות הארון או בתפקודו. השירות שלנו אמין ומקצועי, והצוותים ערוכים לכל בקשה והעדפה מבחינת מידות וחלוקה פנימית, כך שתוכלו להיות שבעי רצון מהבחירה, ולהגיע לתוצאה המיטבית העונה על הדרישות שלכם לארון בחדר השינה.