חיפוש מוצרים:

ריצופים מעטפת מלאה לעיצוב פנים

ריצופים

מעבר לבית חדש הוא רגע מרגש ביותר, שאתם בוודאי מחכים לו בכיליון עיניים. אין כמו להיכנס למקום שעיצבתם בעצמכם בהתאם לצרכי המשפחה – ולהרגיש שהגעתם הביתה. "ריצופים" מציעה מגוון רחב של פתרונות מעוצבים, המותאמים לכל לקוח באופן אישי ומאפשרים לכם ליהנות מהשהייה בבית ומחיי היום יום בתוכו, בעזרת פריטים המיוצרים באיכות ללא פשרות, הנשמרים כשהם במיטבם לאורך שנים ארוכות. ייעוץ לפני קנייה, יחס אדיב ומחירים משתלמים הם חלק מהשירות שמעניקה "ריצופים" ללקוחותיה, כאשר המטרה היא להעניק חווית רכישה ייחודית.

כל הפריטים שהבית שלכם צריך

ריצופים
ריצופים

תהליך של עיצוב פנים מתחיל בבדיקת הצורך של דיירי הבית ובחירה נבונה במרצפות, חיפויי קיר, דלתות פנימיות וכלים סניטריים – בהתאם לחזון העיצובי ולאופן שבו תרצו שהבית שלכם ייראה. המטרה היא להעניק לבית מראה הרמוני ונעים לעין, תוך מציאת האלמנטים שיהפכו את החיים בכל חלל בבית לנוחים במיוחד.

ריצופים מציעה מגוון עצום של:

  1. אריחי ריצוף וחיפוי – להתקנה על רצפת הבית או על הקירות, בחדרי השינה והרחצה.
  2. כלים סניטריים – אסלות, מקלחונים, אמבטיות מעוצבות, ברזים וכיורים לשימוש יום יומי בחדרי השירותים והאמבטיה וגם במטבח.
  3. דלתות פנים – ליצירת חציצה והענקת פרטיות וכן למראה אחיד בכניסה לכל אחד מהחדרים.
  4. פרקט – לאנשים שמעדיפים פרקט למינציה על מראה של מרצפות ומעוניינים להכניס תחושה חמימה לבית, בגוונים מעניינים.

המטרה בבחירה אישית של כל אחד מהאלמנטים הללו, היא להביא לידי ביטוי את החזון העיצובי שלכם כלקוחות אל תוך הבית, זאת כדי לייצר עבורכם את הבית שתמיד חלמתם עליו. האנשים של "ריצופים" מאמינים כי גם בבתים קטנים ניתן לבטא את הסגנון המועדף על הלקוח, באמצעות הבחירה הנכונה של הפריטים השונים.

שימת דגש על חומרי גלם איכותיים

חברת "ריצופים" אינה מתפשרת על איכות המוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה ולכן כל הפריטים מיוצרים בתהליך קפדני, העושה שימוש בחומרי גלם משובחים שעברו מבחני איכות מחמירים. הרעיון הוא להציע ללקוחות מגוון רחב ככל האפשר של מוצרים עמידים שיחזיקו מעמד לתקופה ארוכה.

עיצוב ייחודי בהתאמה ללקוח

לכל אדם יש את ההעדפות שלו ואת הטעם האישי בכל הנוגע לעיצוב הפנים בביתו. מסיבה זו, חשוב לאפשר ללקוחות להביע את עצמם ולהעניק להם מקסימום של אופציות, לבחירה מדויקת של האלמנטים שיותקנו ברחבי הבית.

גוון מסוים של הכיור, עיצוב וצבע של הברז, התאמה של דלתות החדרים לפרקט – כל ההחלטות הקטנות הללו יכולות להשפיע, בסופו של דבר, על מראה הבית כולו. לפעמים אפילו ייצור מדויק של מקלחון בהתאם למידות חדר האמבטיה, הוא זה שיגרום לחווית הרחצה שלכם להיות מיוחדת במינה ויהפוך את המגורים שלכם בבית לנעימים, בכל יום מחדש. מסיבה זו, כדאי להתייעץ עם המומחים של "ריצופים" ולנסות להרכיב ביחד את המראה הנכון של הבית, זה שיגרום לכם לחייך בכל פעם שתיכנסו אליו.