חיפוש מוצרים:

ספות פינתיות בעיצוב אישי

ייצור ספות פינתיות בעיצוב אישי, יש דבר כזה תתפלאו

כידוע, ספות פינתיות דואגות לחסכון במקום בסלון, המאפשר לכם לנצל את כל רחבי החדר בצורה טובה יותר מאשר אם הספה לא הייתה ממוקמת בפינה. מיקום פינתי חוסך לכם בקניית ספה נוספת, שכן בכל ממד יש לפחות 2 מקומות ישיבה, וגם מאפשר לכם להפגין יותר נוכחות במרכז החדר. לקוחות רבים עושים את הטעות כשהם מציבים את הספות במרכז, ואז האלמנטים שיוצרים את חוויית הפנאי כמו הטלוויזיה, המזנון, וארונות שונים מרוכזים בפינה, והגישה אליהם נעשית קשה היות והספות נמצאות בדרך לשם. לכן, עדיף לרכוש סלון עם ספה פינתית. להלן הדרך היעילה לממש זאת.
בחרו את צבע הספה ועיצובה

חשוב לבחור בצבע המועדף עליכם וגם בעיצוב: חלק, מחוספס, עם ידיות מעוגלות, עם ידיות מרובעות, וכד'. בחירה ראשונית של תוואי הספה שלכם מאפשרת לכם לדעת מהו הדגם של הספה הפינתית אשר נחוץ לכם מבחינה רעיונית.

בחרו את חומרי הייצור של הספה

ספות פינתיות מכילות חומרי ייצור לא מעטים. ניתן לשלב עץ על בד, או עץ על עור על פי רוב. ניתן לעטוף את כל הספה, כולל רכיבי העץ של השלד שלה – בבד ועור, או להשאיר חלק מהעץ חשוף מטעמים דקורטיביים. חשוב לבחור בחומר ייצור אשר מספק את כל הנוחות עבורכם. אם יש לכם ניסיון בתחזוקה של חומר מסוים כמובן שזה יתרון בבחירה. למשל – אם הספות הקודמות שלכם היו מעור, כנראה שגם ספות פינתיות חדשות מעור יקלו על התנהלותכם.
הגבילו את הספה הנבחרת למידות השטח המיועד להצבתה

כמובן שאת המידות יש לקחת מראש, ולהתייצב בחנות הספות כשהן ידועות לכם. אם ניתן לחרוג ממידות אלו מטעמים אסתטיים – ואתם חשים שזה מוצדק ומתבקש, עשו זאת, אבל אם אחד מהממדים לא יכול להיות גדול יותר הוא בר-הגבלה, ולכן את הממד הזה צריך לזכור היטב. לדוגמה: אם עובי הספה אינו מוגבל אבל הרוחב מוגבל, אל תרכשו ספה עם 3 מקומות ישיבה, אם גיליתם שהרוחב המקסימלי האפשרי לכם יכול להכיל מקסימום 2 מקומות ישיבה במיקום המיועד.