חיפוש מוצרים:

סלון פינתי מעוצב

למה מתכוונים כשמדברים על סלון פינתי?

יש הרבה מושגים מתחום עיצוב הבית ועיצוב הפנים שבשפה המקצועית נחשבים לדבר אחד, אך בקרב הציבור נחשבים לדבר מעט אחר. כזה בדיוק הוא סלון פינתי, שבבסיסו, משמעותו האמתית מתייחסת רק לספה עצמה – אותה ספה אהובה הבנויה בצורת האות ר' (או בשמה הלא רשמי בעברית: "שזלון", שיובא אלינו בשיבוש קל מהמילים הצרפתיות " chaise longue", כלומר – כסה ארוך). בקרב הציבור הרחב לעומת זאת, כאשר אומרים סלון פינתי הרבה פעמים מתכוונים דוקא לכל החלל שסביבו, כאשר בתוך כך לוקחים בחשבון גם רהיטים נוספים כמו שולחן סלון, מנורה, שטיחים ואפילו ארונות וחפצי נוי.

כלל אצבע

חשוב לזכור שישנן חנויות ורשתות לריהוט ועיצוב הבית שאינן תמיד מודעות לאותו הבדל שבין העיסוק בספה עצמה ובין הדיבור על הסלון כולו, ולכן כדאי מאד לברר זאת מראש. הסיבה העיקרית שבגללה כדאי למנוע את הבלבול, נעוצה בכך שחנויות המציעות עיצוב כולל למתחם הסלון כולו יהיו הרבה פעמים מעין "אספניות" שמציעות ריהוט משלים מפה ומשם, ללא קו אופי מיוחד ומבלי להעניק תשומת לב לפרטים החשובים עצמם – כלומר לספת הסלון הפינתי ולעיצובה. כמובן שישנם יוצאי דופן ולא כל חנות שמתייחסת לסלון פינתי כאל מכלול מרחבי שלם מעידה בכך על עצמה כי היא פחות איכותית ומובחרת, אך על פי רוב מומלץ לכל הפחות לברר את אותו עקרון, וככלל לבחור בחברות עיצוב וריהוט מובילות בתחומן – כדוגמת רהיטי ארט אנד דיזיין

חשיבותו של העיצוב המותאם אישית

בין אם תבחרו בהזמנת הרהיטים שלכם מחברה בחו"ל או מחברה ישראלית, מומלץ מאד להקפיד על התאמה אישית בכל שאלות העיצוב באשר הן, מא' ועד ת'. בעיצוב המותאם ומונחה אישית על ידכם – של סלון פינתי ושל כל רהיט אחר בבית, אתם למעשה מבטיחים להטביע את חותמכם שלכם במקום ההגיוני ביותר (ואולי אף היחיד בעולם) לעשות זאת – בביתכם שלכם. חברות ובתי ייצור המשכילים להבין את חשיבותו של העיצוב האישי המוקפד והאיכותי, יבטיחו לא רק חווית קניה לא שגרתית אלא גם הנאה רבת שנים מרהיט יוקרתי ובכל נוכחות, כזה שיבטא אתכם ואת האופי שלכם – כמו גם את אופיו של הבית כולו. זאת ועוד, חשוב לזכור כי התאמה העיצוב עשויה להשתנות ממקום למקום מבחינת רמת מעורבותו של הלקוח, ולכן מומלץ תמיד להעדיף את בתי העסק המעניקים לו את החופש המרבי לעשות זאת, ולעצב לעצמו את הרהיטים בדיוק כפי שהוא רוצה.