חיפוש מוצרים:

ספות בעיצוב אישי

ספות בעיצוב אישי

האם קרה לכם שקניתם ספה חדשה לבית, התלהבתם ממנה מאד במעמד הקניה ואולי גם אחריה, אך בתוך זמן קצר מדי גיליתם שזה לא היה בדיוק מה שחיפשתם? העומק גדול – או לחלופין קטן מדי, הרכות אינה מפוזרת נכון בין כל חלקי הספה, או שהספה פשוט לא נוחה, מסיבה עלומה כלשהי שאינכם בהכרח יודעים לשים עליה את האצבע? בודאי תשמחו לגלות שיש דרך לפתור את הבעיה הזו, והיא פשוטה מאין כמוה, ואפילו לא חייבת להיות מאד יקרה. הזמנת ספות בעיצוב אישי היא טרנד הצובר תאוצה יותר ויותר בארץ, וטוב שכך – בזכות המודעות הגוברת והולכת לתחום גוברת גם התחרות בין נותני השירות השונים, באופן שרק מיטיב עם הלקוחות, ומאפשר להם ליהנות מרמה בלתי מתפשרת ומהצעות אטרקטיביות באמת.

איך זה עובד?

העקרון הוא פשוט: אתם ניגשים לאחת החברות המציעות ספות בעיצוב אישי, ומומלץ לעשות זאת עם אחת החברות הגדולות והמוכרות, כמו ארט אנד דיזיין למשל (המציעה גם מחיר נמוך באופן משמעותי על העיצובים שלה), וקובעים פגישה עם אחד מנציגי המקום. בפגישת ההיכרות אתם שוטחים בפני המעצב, או איש הקשר, את הרצונות שלכם – והוא מצדו ישאל אתכם לרוב שאלות על התנאים הפיזיים של הבית שלכם: גבולות, מרחב ואפילו הרגלים יומיומיים, כמו גם בעיות רפואיות או העדפות נוחות אישיות שחשוב לדעת עליהן מראש. בהמשך תידרשו לבחור את העיצוב שלכם, ואם אתם מתקשים בכך תוכלו ליהעזר במעצב צמוד שיראה לכם סגנונות שונים ויד ביד יצעד איתכם עד שתמצאו את מה שהכי מתאים לכם, הן מבחינת הצבעים, הן מבחינת הטקסטורות והן מבחינת הגימורים הסופיים.

הערך המוסף

מה שהרבה אנשים עדיין אינם מבינים כאשר הם לא בוחרים באפשרות של הזמנת ספות בעיצוב אישי, הוא שהעיצוב האישי מביא למעורבות גבוהה מאד בתהליכי הייצור מצד הלקוח, חוויה שהיא בפני עצמה מרתקת, מלמדת ויכולה להיות אפילו מעצימה. בעיצוב הריהוט האישי למעשה נפתח בפניכם עולם שלם של מושגים, תהליכים ורעיונות חדשים שככל הנראה לא הייתם מודעים אליו קודם לכן, והרווח הסופי הוא כולו שלכם. אך כמובן שלא די רק בכך, אלא שאותו ידע שנצבר וניסיון בתחום מקנה לכם כלים אמיתיים להבין טוב יותר מה מתאים לכם, כך שהספה שתקבלו בסופו של דבר תהיה מושלמת עבורכם משני כיוונים: היא תהיה באמת מותאמת לכם, והיא תהיה, במידה לא מבוטלת, גם פרי היצירה והדמיון שלכם.